Svět se snad dočista posral

A přitom je to takový krásný místo

 

 

Přiznám se, že vlastně pořádně nevím, proč jsem zakládala tuhle rubriku.

 

Co jako budu komentovat.

 

Politiku?

 

Zdravotnictví?

 

Jo, to mě pálí asi nejvíc.

 

S chutí bych tu napsala nějakej pořádně sprostej komentář.

 

Třeba co si myslím o platbách za lidi v komatu a za čerstvě vylíhnutý miminka.

 

A taky co si myslím o kurvení druhým dechu některejch našich politiků.

 

Co si myslím o kázání vody a pití vína.

 

A jak mi je z toho všeho často na blití.

 

A jak doufám, že si lidi jednoho krásnýho dne řeknou A dost!

 

Sereme vám na chléb a hry.

 

Prokoukli jsme vás. 

 

 

 

Ano, ráda bych psala na tyhle témata zdrcující komentáře.

 

Jenže – jsem zbabělec.

 

Ne, nebojím se o sebe.

 

Bojím se, co by bylo s mýma zvířatama, kdyby mě (v tomhle hóch demokratickým státě) zatkli.

 

Ach, jak přízemní, řeknou si asi mnozí.

 

Já vím.

 

(A jste mi u prdele.)

 

 

 

 

Už několik měsíců se snažíme prodloužit život naší fenečce Káče.

 

Stojí to nervy.

 

Stojí to prachy.

 

Stojí to slzy a probdělý noci.

 

Přesto neváháme.

 

I psí život má pro nás cenu.

 

I kočičí.

 

A pak si přečtu třeba tohle.  

 

Neuvěřitelný.

 

A nejhorší na tom je, že si to někdo opravdu koupí a dá to svýmu synkovi nebo dcerunce.

 

 

(Případně nad tím bude onanovat sám.)

 

 

Svět se asi fakt posral.

 

 

A přitom je to takový krásný místo.

 

 

Že, čumáčkové?

 

 

Pěknej den přeju všem lidem dobrý vůle.

 

 

A nedejte se! 

 

 

 

 

 

 


Příspěvek byl publikován v rubrice Občasnej komentář. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

15 thoughts on “Svět se snad dočista posral

  1. To je teda…máš pravdu, svět se opravdu posral aneb jak říká moje máti: svět se v dámské přirození obrací. A přitom by to tu mohlo být tak fajn *smutný smajlík*

  2. k blitimoje rec. ja jsem vcera po delsi dobe zhledla novacke „na vlastni oci“… tema: kterak se z dani rozhazujou stamiliony kamaradickum ku prospechu… k bliti k bliti k bliti!a ty prejety plysaci!!! k bliti k bliti k bliti… a presne jak rikas… je hnus ze to nekoho vubec napadne vyrobit ale jeste vetsi hnus je, ze se najdou lidi, co to i koupej… k bliti k bliti k bliti!

  3. no tak to je fakt krize teda, nemám slov! myslím ta přejetá plyšová zvířátka :((( zvlášť když mám ještě živě v paměti, jak nám v únoru Brutíčka I. přejela nějaká pipina, co jela moc rychle :((

  4. Jsem na tom stejně – i u mne se vše točí kolem zvířat. Minulý týden mne odvezla záchranka rovnou z práce a já jsem sice byla vděčná, nicméně nucena doslova utéct, protože kvůli zvířátkům prostě nelze neplánovaně zůstat mimo domov. A jsem za to moc ráda, zvířata mne doslova drží nad vodou.

  5. otřesné 😦Fakt hrůza, jak někdo může začít vyrábět něco takového? Co bude příště, hračka ve formě přejeté babičky či maminky?? No jen doufám, že milý (debilní) výrobce těchto hraček zbankrotuje. Doufejme, že v tomto případě budou mít rodiče rozum a tyto obludnosti nebudou potomkům kupovat. Pak se všichni diví, kde se v dětech bere brutalita,…no fuj, kam ten svět spěje?

  6. Tedato je dost silný kafe. Jak může někdo vyrábět takový zrůdnosti? Pak nemá být svět plnej násilí, když už malým dětem dáme na hraní pistole, přejetý zvířátka…Ach jo.

  7. Taky jsem shlédla, já už se nedivím ničemu, jsem poslední dobou otupělá … jen bych podotkla, že přijde mi, že kdo nemá mladou milenku, ten je k hovnu. Mají je čím dál mladší. Chtěli bychom protestovat ale víme že je to marné (to je jeden můj oblíbený citát ze smuteční řeči, ale pasuje to i na tuhle situaci …)

  8. tak nad tím se zamýšlím pořád… proč si to lidi tak strašně komplikují, když je země tak krásná… btw škoda, že tady nemáš rss, dala bych si tě do čtečky 😉

  9. Jó, milá skrblice, kdybys neskrblila, mohla bys nechat zavést vodu do nějaký africký vesničky…Takhle se o to holt budou muset zasazovat jiní. Já to vidím na top menedžment ČEZu *smutnej úsměv*Ahoj fade, dík za návštěvu, taky Ti to tam ještě prolezu (včetně miminka). Já bych rss i měla, ale nikdo mi neřekl, že to mám mít. *smích*

  10. Lidi bez smyslu pro humorNic proti vám všem, jež s teskným a užírajícím pocitem domníváte se že svět v časech minulých, kterých vy jste stejně nezažili, mohl být snad lepším. Je to blbost, je to názor lidí, jež by rádi svobodu projevu, ale přejetého plyšáka nikoliv. Nikdo ty plyšáky nikomu nenutí, a už na titulní straně je velkým písmem psáno „not for children“. A myslím, že kdo se morálně nedokáže povznés nad (možná trapnou) hračkou,neni adekvátně mentálně vybaven pro vnímaní dnešního světa, a proto se tu potom dozvídáme, jak je dnešní svět na hovno..

  11. sangmic: Ani tak mnoho slov mě nepřesvědčilo o tom, že bych se měla rozpustile usmívat nad (plyšovým) přejetým psem (jakož i jinejma píčovinama).

  12. sagmic: že kdo se morálně nedokáže povznés nadNevím, povznést se dokážu nad lecčím, ale nad dnešní morálkou mi to dělá potíže.

Zanechat Odpověď

