Přísahám a slibuji

Jen nevím, na jak dlouho. Už mi otrnulo.

 

Právě jsem prodělala, podruhý za uplynulej tejden, žlučníkový cosik.


Záchvat to prý ještě úplně není, říká starej praktik Zuzka, jen něco mezi nebem a zemí, co mě po sežrání tatarky s čerstvým česnekem vytáhlo za límec do vejšky, sevřelo do klubíčka, podrtilo, smýklo se mnou k WC a zařvalo: POBLEJ SE! Nebo SE POSER! Já tě naučim žrát tatarku s česnekem! Co ti řikala dietoložka, ty hovado nenažraný, he?! Co?


A znova: Smýk. Bum. Prásk.


Tyvolevolevole, slibuju, že už si hooodně dlouho nedám milovanej česnek, a tatarku už vůbec ne, vůbec, přísahám, jen todle už nééé!


Ani jsem teda nestačila polknout cholagol (a stejně bych ho vyzvrátila), co mi pro něj Zuzu utíkala do kuchyně, vidouc jak se mi orosilo a zbělalo čelo; za pár minut po dvou espumisánkách jsem říhla, opatrně jsem se zvedla z WC mísy, kde jsem očekávala běh věcí příštích, oprášila si peří a srovnala si shrbenou tajli.

 

Zuzce jsem předvedla, že již opět tančím, již opět skáči přes kaluže, juchů, hejsasá, mě nedostanou, ale v koutku duše mě napadlo:


Tak už je to tady.


Stáří.


A kurva …

7 komentářů: „Přísahám a slibuji

  1. sicejsem to protrpěl s Tebou (velmi, VELMI sugestivně popsáno), ale ani to mi nezabránilo, abych se nesmál, až mi slzy jako hráchy po tváři tekly 😀

  2. No, já bych opatrňoučce vyzkoumala, kdy to dělá zle a kdy ne. Pokud nemáš ten žlučník vysloveně churavej, zkus to (opatrně) vysledovat. Mě to brávalo ve stresu a taky v určitý fázi hormonálního cyklu, jindy jsem klíďo mohla bramboráky a ani ťuk. Třeba se to taky dá rozumně vošéfovat. (A stářím to být vůbec nemusí, hele, mě to prvně chytlo ve dvaceti.)

  3. Díky za vaše komentáře a názory. Gombíška nechám brečet :-D, a Mirko, Ty máš taky ráda česnek?asTMo, já to zkusím, ale nevím, jak s tou opatrností. Včera jsme si se Zuzkou k večeři udělaly přírodní plátky. Já to sice všechno opláchnu, ale pak jdu, a z pánve vybírám seškvařenou pepřovou směs, téměř černou. No, tak … není to na facku?

  4. Uff, nějak teď kolem mě přibývá lidí, co mají různé zažívací problémy. Koukám, že už to zasáhlo až do blogosféry!Tak brzké uzdravení přeju.

Napsat komentář