… a je to na svetr

Venku se dávno rozednilo. Obvykle v tuhle dobu ještě tvrdě spím, jenže opět! mě probudila Pepina, jak tou svojí černou kočičí pazourou drnkala o žaluzie.

Pro tyto případy mám už sice v šuplíku nočního stolku připravenou velkou stříkačku, naplněnou vodou, a jak Pepina šmát na žaluzie, já po ní střík, jenže … už jsem byla vzhůru, no. A vrať džina do láhve.

 

Budoucí den vypadá na pěknou upršeninu, ale nevadí: nám, pěstitelům (hahaha) se trocha té vláhy hodí.

24_5

Posnídala jsem čínskou polévku yumy yumy (ten olej ovšem vyhazuju), protože kdybych chtěla snídat cokoli jiného, spotřebovala bych více nádobí, což si pro kritickou hladinu jímky radši nedovolím. Ano, je to tady zase: čekání na Godota Pana Hovnocuca, jehož nespolehlivost mě měsíc co měsíc ničí; měla bych chuť mu hodit do tváře rukavičku (nebo něco horšího), jenže nemůžu, protože je tu jediný.

Tak čekám. Tiše, a s nadějí, že dnes budu moci zapnout myčku a pračku a navrch se rozmařile vysprchovat.

Společnost mi dělají noví (neplánovaní, ale o to vlezlejší) členové naší domácnosti, kteří mi tu a tam přeběhnou přes bosé nohy, a občas mi do nich kousnou.

019

 

Ráno se vyklubalo, a je to na svetr.

Jdu si ho vzít …

 

 

 

3 thoughts on “… a je to na svetr

  1. Tak to mě dost pobavilo, sugestivně popsáno:
    “ a jak Pepina šmát na žaluzie, já po ní střík, jenže … už jsem byla vzhůru, no. A vrať džina do láhve.“

    Koťata utěšeně rostou 🙂 Kam půjdou do služby?

Zanechat Odpověď

