Ráj si představuju trochu jinak

Tak jsem zrovna přesýpala v hlavě rozhovor se Zuzkou, v němž mi kladla na srdce, že já prostě nesmím žádnou mouku, NESMÍM (odkývala jsem jí to, a myslím to upřímně).

 

A do toho zavolal volal můj cizinecký kamarád, s nímž jsme se léta neviděli … teda on mi volal už ráno v osm, ale to jsem zavrčela SPIM!!!, a jen vrozená zdvořilost mi nedala dopovědět ještě KURVA!!!! … a mezi řečí mi sdělil, že v té cizině provozuje síť pekařství.

Balkánského typu.

Tak to jsem se zatetelila a hned jsem byla svolnější k hovoru 😀

Obdržela jsem příslib, že až sem pojede, přiveze mi spooooustu bureku – s masem, se špenátem, a jaký ještě budu chtít.

Zuzka pozorovala jak se tetelím a hladově naprázdno polykám, a pak odevzdaně prohlásila, že kouká, že ať dělám cokoli, mým leitmotivem zůstává žrádlo.

No, a ono jo, předsedo.
To je průser.
Asi budu muset začít aspoň cvičit.
Zkoušeli jste dělat burek z listového těsta? Chyba – listové těsto je strašně mastné.
Správný burek se dělá třeba nějak takhle, zkuste si to 😀
A hotový burek vypadá třeba nějak takhle.
No nic, konec sebemrskačství.
Jdu si dát rajské jablko.
Rajské jablko.
Jako že z ráje?
Nic ve zlém, ale ráj si představuju trochu jinak.
V ráji určitě nikomu nezakazujou mouku

 

Zanechat Odpověď

