Nažrat, a ven.

Nažrat. A ven.
Nažrat. A ven.
Nažrat. A ven…
Ne, to není o zákaznících oblíbeného legendárního bufetu Koruna na Václaváku.

To je program naší (kočky) Blaženy, který provozuje od – počkej, kolik je teď – od pěti od rána.
Několikrát za hodinu musím vyhrabat své velké tělo z postele a jít jí otevřít okno TAM, abych ji za chvíli, na základě teskného kníkotu za oknem, zase pustila SEM.
A ve zbytku času drnkají na žaluzie koťata, vyhlížející matku, jestli nese úlovek.
Mám chuť téměř sadistickou (teda jestli to může být praktika sadisty, jestli si to nepletu s masochistou, já v tom nejsem kovaná): vzít z vázy jeden z těch lískových prutů, co jsem si je tak pěkně naaranžovala, a sešvihat jím Blaženu i s potomky, nebo aspoň sebe, aby mě přešly choutky se zase v zimě ujmout kočky. Tak tuhá zima nebyla, měla jsem se na to samaritánství vysrat, když dámy prominou.

 

A to jsme se ještě pohádaly se Zuzkou, protože když jsem se hrabala pobůhvíkolikáté z postele, řekla jsem už nahlas: Ty, Blaženo, už mě ale neser!
Zuzku to vzbudilo, vztekle sebou škubla, zasyčela, oddusala k oknu, a škubnutím ho Blaženě otevřela sama.
Nono, nebuď nerviš, jsou to i tvoje děti, řekla jsem jí dotčeně.
Jo, já vím, ale mnoho slov, mnoho slov…, opáčila lakonicky, a já vím proč: protože ona veškeré úkony v čase mezi psem a vlkem činí v polospánku, a nesmí se na ni mluvit, aby se neprobrala.

Aaále probrala.
Sedí, cpe se čokoládou a hraje mahjongy.
A já píšu tuhle reportáž.
A přitom ta noc začínala tak krásně, usnula jsem ještě dřív, než Sovák řekl, že i kdyby ho rozkrájeli na takovýdle nudličky, tak ho do tý školy nedostanou …

 

12_7_16

3 thoughts on “Nažrat, a ven.

  1. Co se divíte?
    Tenhle feudální pán – kočka domácí – je náhodou docela uznalej a nenáročnej. Bydlíte u něho? Bydlite. Vynáhí Vás? Nevyhání. Požaduje od Vás více roboty a dávek, než zvládnete? Nikoli.
    Buďte za něj rády.

Zanechat Odpověď

