Krýsný podzim

Krýsný podzim

Nějak mi to tu zadrhává, že?

No jo, když já se vykecám Inde, a pak už nemám síly psát ještě blog …

Tak co je teda nového?

Pomalu to bude rok, co jsme na vsi, a můžu se vyjádřit podobně jako Venclovský po překonání kanálu La Manche: Já su tak šťastné!

A říkám pořád, že jsme to měly udělat dřív.

Ještě nemáme zdaleka hotovo, ale to na vsi asi není nikdy, a taky jsou i negativa, jako třeba Pan Žumpař, lenochod, s nímž je třeba co šest týdnů svádět lítý boj, ale jinak je to prima.

Ještě zhubnout, to se mi nedaří a nedaří. (Jestli to nebude tím, že žeru…)

Vložím pár fotek, protože se mi nechce psát; vlastně jdu jen tak náhodou kolem, je brzo ráno, byla jsem si jen zapít prášek …

Tak ahoj, a já se zase ozvu, a méně roztěkaně 🙂

Přeju krýsný podzim!

A já tam ten překlep nechám, ať je nějaká změna 🙂

hovnocuc2

Pan Žumpař, trochu nedochvilný, trochu …

nase_strecha

Střechy.

19_8_b

Kluk.

16a

Modrej kolíček a jablka (kdo by to nepoznal )

19_8_tedik

Pan domácí ve svém letním ležení.

cyklovylet6

Zuzka na pivu ve vsi…

uroda4

fanyna_na_jabloni1

Vytřeštěná Fany, náš jarní přírůstek…

jasminka

Holčičta.

uroda1

Ovšem ty oranžový, to je peklo. Skoro mi upadla hlava, když jsem si jen lízla…

11_8_a obed_8_9 presazovani 8_10poctvrte kun1 vodovy_piskot2

 

 

 

 

 

 

 

Tak, zatím takhle. Namátkový výběr.

Papapá.

Papapááááá.

Pa.

Zanechat Odpověď

